0800 804 853

 TELEFONSKI BROJ SLUŽBE ZA KORISNIKE

1. Nazovite nas

Ovo je prvi korak za pristup zdravstvenim uslugama društva Further i upotrebu pogodnos osiguranja Crical Advantage™. Kad uspostavite kontakt s društvom Further, član naše grupe koji je odgovoran za vaš slučaj objasnit će vam sve o početku postupka Second Medical Opinion (drugo liječničko mišljenje) koji je bitan za potvrđivanje vaše dijagnoze i za daljnje preporuke u vezi s odgovarajućim načinom liječenja.

2. Riješit ćemo vas dvojbi

Second Medical Opinion: prikupljamo vaše odgovarajuće podatke kao što su dijagnoza, zdravstvena anamneza i nalazi. Društvu Further dostupne su 53.000 liječnika u cijelom svijetu, a svaki od njih stručnjak je na svojem području. Odabrat ćemo najadekvatnijeg stručnjaka koji će svojim detaljnim izvješćem potvrditi vašu dijagnozu i preporučiti najpogodnije liječenje. Zatim ćemo vam proslijediti izvješće koje morate dobro proučiti te vas obavijestiti jesu li vaše stanje i/ili vaš zahvat uključeni u pokriće

3. Ponudit ćemo vam rješenja

Ako se u skladu s preporukama stručnjaka odlučite za liječenje u inozemstvu, društvo Further potražit će najprikladniju bolnicu / zdravstvenu ustanovu i pomoći vam odabrati najprikladniju mogućnost. Osim toga, naručit ćemo vas kod liječnika i pobrinuti se za vaš prijem u bolnicu. Za vas i vašu pratnju obavit ćemo sve što je potrebno za putovanje (npr. osigurati vam zrakoplovne karte i smještaj).

4. Oslonite se na društvo
Further

Cijelo smo vrijeme s vama, odgovaramo na vaša pitanja i pomažemo vam ako nešto ne razumijete. Tijekom cijelog postupka proslijeđujemo vam sve potrebne informacije, tako da se vi možete usredotočiti na oporavak.