0800 804 803

 TELEFONSKI BROJ SLUŽBE ZA KORISNIKE

1. Nazovite nas

Ovo je prvi korak za pristup zdravstvenim uslugama društva Best Doctors i korištenje pogodnosti osiguranja Critical advantage. Kada uspostavite kontakt s društvom Best Doctors, član naše grupe koje je odgovorna za vaš slučaj, objasnit će vam sve o početku postupka InterConsultationTM (drugo liječničko mišljenje) koje je bitno za potvrđivanje vaše dijagnoze i za daljnje preporuke glede najprimjerenijeg načina liječenja.

2. Riješit ćemo vas nedoumice

InterConsultationTM: sakupljamo vaše raspoložive i odgovarajuće podatke kao što su dijagnoza, zdravstvena anamneza i nalazi. Društvo Best Doctors ima pristup do 50.000 liječnika u cijelom svijetu, a svaki od njih je stručnjak na svom području. Odabrat ćemo najprikladnijeg stručnjaka koji će svojim detaljnim izvješćem potvrditi vašu dijagnozu i preporučiti najprikladnije liječenje. Potom ćemo vam proslijediti izvješće koje morate dobro proučiti te vas obavijestiti je li vaše stanje i/ili vaš zahvat uključen u pokriće.

3. Ponudit ćemo vam rješenja

Ako se sukladno preporukama stručnjaka odlučite za liječenje u inozemstvu, društvo Best Doctors će potražiti najprikladniju bolnicu/zdravstvenu ustanovu i pomoći vam odabrati najprikladniju mogućnost. Osim toga mi ćemo vas naručiti kod liječnika i pobrinuti se za prijam u bolnicu. Za vas i vašeg pratitelja napravit ćemo sve što je potrebno za putovanje (npr. zrakoplovne karte i smještaj).

4. Oslonite se na društvo
Best Doctors

Cijelo vrijeme smo s vama, odgovaramo na vaša pitanja i pomažemo vam objašnjenjima, ako nešto ne razumijete. Tijekom cijelog postupka proslijeđujemo vam sve potrebne informacije, tako da se vi možete usredotočiti na oporavak.